dostali v uplynulých dňoch upozornenie od Slovenských telekomunikácií, že účty za telefónne hovory musia zaplatiť do 23-ho dňa v príslušnom mesiaci. Mnohí dôchodcovia sa nás pýtali, prečo nastala táto zmena, keď doteraz uhrádzali platby za telefón do konca mesiaca. Ide totiž o to, že niektorí dostávajú dôchodky až v 24-om dni. Majú obavy, či im telekomunikácie neodpoja ich telefónny prístroj. Na oddelení pre služby verejnosti sme sa dozvedeli, že nič strašného sa nedeje. Ak uhradia poplatok aj o dva či tri dni neskoršie. Pochopiteľne že nemusia čakať na upomienku. Problém sa vyriešil, ale nebolo lepšie informovať účastníkov jednotlivých telefónnych uzlov, že nemusia mať strach z prípadného odpojenia? Slovenské telekomunikácie pravdepodobne potrebujú posunúť platby o týždeň skôr. Či to však vyhovuje občanom, to už nie je podstatné...Vladimír Kollár