. Mala by sa znížiť nezamestnanosť, nehovoriac o znížení daní. Dnes sa nájde naozaj len málo jedincov, ktorí veria, že aj u nás bude – lepšie. Na Slovensku máme veľký deficit napríklad v stavbe diaľnic a táto nedostatočná infraštruktúra spôsobuje aj množstvo dopravných nehôd. Osobný automobil, pre mnohých neodmysliteľný dopravný prostriedok. V západnej Európe je nový automobil dostupný za sedem až desať mesačných platov, vrátane všetkých prevádzkových nákladov na stotisíc kilometrov. Táto suma postačuje v krajinách EÚ na pokrytie prevádzkových nákladov počas celej priemernej životnosti, ktorá sa pohybuje okolo sedem a pol roka. V našom demokratickom štáte je štruktúra vozového parku veľmi nepriaznivá. Viac ako 50 percent registrovaných automobilov bolo vyrobených pred rokom 1985. Po cestách jazdí viac ako 10 – tisíc dvojtaktných Wartburgov a Trabantov, stále je v prevádzke niekoľko stotisíc starých škodoviek. Viete, ťažko sa číta štatistika, ale ak v roku 2001 bola priemerná hodinová mzda slovenského robotníka v autopriemysle sedem mariek a v Nemecku 66 mariek, uznáte že je to podstatný rozdiel. Uvidíme, ako si pomôžeme. Snáď to bude lepšie, ale bojím sa, že sa naplnia slová z piesne Jána Kurica o tej holej r... (vk)