Podľa jej názoru je voda zohriata na teplotu nezodpovedajúcu príslušnej norme. Jednoducho z kohútika vyteká iba vlažná voda. Rovnako sa sťažovala na vykurovanie bytu. Našou úlohou nie je zaujímať stanoviská, ale dať možnosť vyjadriť sa k problému aj druhej strane. V tomto prípade slovo dostal riaditeľ spoločnosti Energetika, ktorá má v správe príslušnú plynovú kotolňu, Miroslav Dočár. Z jeho odpovede vyberáme: “Je to paradox, práve zo spomínaného bloku sme mali krátko po zime sťažnosti, že byty prekurujeme. Obyvateľov sme upozornili, že na radiátoroch majú termostatické ventily, ktorými si teplotu môžu regulovať. Čo sa týka teplej vody, robíme dennú archiváciu hodnôt dodávanej teplej vody. Naviac v každom bloku je odovzdávacia stanica, kde sú nastavené teploty tak, aby bolo dodržané základné hygienické minimum a maximum. Sme schopní kedykoľvek preukázať pomocou diagramov, aká teplota vody bola v tej-ktorej dobe,“ uviedol riaditeľ M. Dočár.
Milí čitatelia, ak aj vás trápi nejaký problém, zavolajte nám do redakcie. Pokúsime sa vám pomôcť.