Najnovšie chcú osloviť premiéra

Diaľničný privádzač smerujúci do priemyselnej zóny má odbremeniť Kysucké Nové Mesto od dopravného preťaženia. Len do závodu INA, ktorý zamestnáva 4-tisíc ľudí, denne prichádza okolo 150 nákladných automobilov, čo je obrovská záťaž pre mesto.

S vybudovaním podniku INA Kysuce sa neriešila výstavba potrebnej cestnej infraštruktúry. Doprava vedie stredom mesta po nevyhovujúcich komunikáciách.S vybudovaním podniku INA Kysuce sa neriešila výstavba potrebnej cestnej infraštruktúry. Doprava vedie stredom mesta po nevyhovujúcich komunikáciách. (Zdroj: AIK)

Spomínaný privádzač spájajúci Kysucké Nové Mesto, diaľnicu D3 a cestu I/11, mal byť v prevádzke skôr, ako dôjde k zrušeniu súčasného hlavného napojenia na cestu I/11 v Radoli. Vedenie mesta iniciovalo množstvo rokovaní, ktoré vyústili do sľubov, že sa vybuduje. Teraz sa Kysučania obávajú toho, že to tak skoro nebude.
O stretnutie požiadalo vedenie mesta predchádzajúceho i súčasného ministra, odpovede od jedného ani druhého sa nedočkalo. „List súčasnému ministrovi sme odoslali ešte v septembri. Teraz sa obrátime na premiéra. Ak nám ani on neodpovie,“ rozhodneme o ďalšom postupe,“ informoval primátor mesta Ján Hartel.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

„Ministerstvo dopravy sa touto záležitosťou zaoberá,“ informoval MY Kysucké noviny komunikačný odbor. Pokiaľ sa problém nebude riešiť, Kysučania sú rozhodnutí pripraviť petíciu. „Spoločne ju zorganizujú a podporia regionálne združenia ZMOS, podnikateľské zväzy, obchodnopriemyselné komory. Zároveň prestaneme odhovárať obyvateľov od prejavov občianskej nespokojnosti, smerujúcich k blokovaniu cestnej premávky. Verím však, že sa nám podarí silou argumentov nadviazať na predchádzajúce úspešné rokovania a presadiť pre náš región a naše mesto dôležitú kontinuitu rozbehnutej výstavby D3 a privádzača,“ povedal Hartel.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na My Kysuce

Komerčné články

  1. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  2. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  3. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  4. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  5. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  6. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  7. Kam smerujú peniaze bohatých?
  8. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  1. Najkrajšie letné túry, cyklotrasy, jazerá a pamiatky v Rakúsku
  2. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  3. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  4. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  5. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  6. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  7. Kam smerujú peniaze bohatých?
  8. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie 7 613
  2. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 7 114
  3. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá 6 128
  4. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle 4 251
  5. Zachránili posledný ostrov pre čajky na Dunaji 4 242
  6. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad 2 887
  7. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum 2 713
  8. Čerstvé hlavičky sú v plnom prúde, komu dáte svoj hlas? 2 597
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Hlavné správy z SME | MY Kysuce - aktuálne správy

Čerstvo upečené – presne také pečivo si môžete vychutnať vo vašich domovoch vďaka spolupráci Lidla so slovenskými dodávateľmi.


Ladislav Sventek vyhral preteky na päť kilometrov.

Vyhráva jedny preteky za druhými.


V Čadci dnes poklepali základný kameň rekonštrukcie športovej haly.

Objekt roky chátra.


Prvým úsekom, ktorý sa začne stavať má byť Horelica-Oščadnica.

Úrad pre verejné obstarávanie zrušil vyhodnotenie ponúk.


1

Už ste čítali?

SkryťZatvoriť reklamu