Po dokončení D3 v okolí Čadce bude križovatka v Radoli definitívne najhorším bodom pre cestnú dopravu zrejme na celom Slovensku. Dočasný pokles dopravy pre koronakrízu je podľa starostu Antona Tkáčika ideálnym časom na výstavbu plánovaného nadjazdu.
Petičný výbor za urýchlenú dostavbu diaľnice D3 na Kysuciach zorganizoval v minulosti viacero protestných akcií. Aj keď vláda prízvukovala, že je pre ňu dokončenie D3 prioritou, aj vzhľadom k súčasnému stavu pripravenosti jednotlivých úsekov Kysučanov o tom zatiaľ nepresvedčila.

Po dobudovaní úseku Čadca,Bukov – Svrčinovec, rovnako ako aj diaľničných úsekov v prihraničí, sa premávka zhustí a nebude sa už blokovať pred Čadcou v smere zo Svrčinovca, ale pred križovatkou v Radoli. Ešte v januári predstavili členovia petičného výboru novú štúdiu na vybudovanie nadjazdu ponad križovatku v Radoli. Vznikla aj na podnet spoločnosti Schaeffler, ktorá je najväčším zamestnávateľom na Kysuciach. Státie v kolónach ovplyvňuje príchod zamestnancov do práce, no zapríčiňuje aj to, že tovary smerujúce do fabriky stoja na ceste, čím sa znižuje konkurencieschopnosť. Pomôcť by mohlo dočasné riešenie mimoúrovňovej križovatky v Radoli.