Podpredseda vlády a minister hospodárstva Richard Sulík navštívil Schaeffler Kysuce

Podpredseda vlády a minister hospodárstva Slovenskej republiky Richard Sulík dnes navštívil Schaeffler Kysuce. Výrobný závod v Kysuckom Novom Meste je popredným dodávateľom pre automobilový a priemyselný sektor a zároveň najväčším zamestnávateľom v kysuckom regióne.

(Zdroj: Schaeffler)
  • Schaeffler víta ministra na oficiálnej návšteve závodu
  • Minister hospodárstva Richard Sulík: „Podpora vedy a výskumu a ich prepojenie s praxou je jednou z našich priorít."
  • Spoločnosť chce ďalej posilňovať svoju pôsobnosť v oblasti elektromobility

Schaeffler na Kysuciach sa rozrastá a vytvára nové pracovné miesta. Do roku 2023 chceme zamestnávať pre projekty súvisiace s elektromobilitou ďalších 250 kolegov. V rámci rozvoja R&D centra taktiež plánujeme výstavbu novej administratívnej budovy a závodnej reštaurácie. Takýto rozvoj je možné realizovať len s udržateľnou infraštruktúrou, vyváženými podmienkami na pracovnom trhu a efektívnou komunikáciou s verejnými inštitúciami. Diskutovali sme o tom s ministrom Sulíkom," vysvetlil Milan Jurky, výkonný riaditeľ Schaeffler Kysuce.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Počas svojej návštevy minister hospodárstva ocenil najmä technologickú spôsobilosť výrobného závodu. Toto poskytuje kompletný systémový návrh pohonnej jednotky vozidla a zastrešuje jednu z najkomplexnejších výskumných a vývojových aktivít v rámci spoločností pôsobiacich na Slovensku „Podpora vedy a výskumu a ich prepojenie s praxou je jednou z priorít rezortu hospodárstva. Osobne verím, že presne to je predpoklad pre budúcnosť úspešného Slovenska - udržanie šikovných ľudí v krajine, aby tu mohli tvoriť hodnoty,“ uviedol Richard Sulík. Obe strany sa zhodli na potrebe vytvorenia inovatívneho klastra v oblasti automobilového priemyslu na Slovensku.

Na spoločnom stretnutí s ministrom hospodárstva diskutovali zástupcovia výrobného závodu aj o ďalšom rozširovaní miestnych výrobných kapacít. Od roku 2020 závod v Kysuckom Novom Meste vyrába elektrické osi pre elektrické vozidlá z prémiového automobilového segmentu a chce ďalej posilňovať svoju pôsobnosť v oblasti elektromobility.

Schaeffler pôsobí so svojimi dvoma výrobnými závodmi na Slovensku takmer 30 rokov. Patrí medzi desať najlepších zamestnávateľov a dodávateľov automobilového priemyslu na Slovensku. Rozvoj spoločnosti v krajine je dynamický, v súčasnosti zamestnáva takmer 9 000 ľudí. Závod v Skalici vyrába komponenty pre automobilový priemysel ako sú klietky, krúžky, valčekové ložiská a synchrónne krúžky. Portfólio spoločnosti na Kysuciach pozostáva z presných komponentov a systémov pre motory, prevodovky a podvozky, ako aj riešení valivých a klzných ložísk pre veľké množstvo priemyselných použití.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na My Kysuce

Komerčné články

  1. V podzemí sa skrýva poklad nezmenený už 182 rokov
  2. Kondičný tréner: Motivácia na zmenu nestačí
  3. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok
  4. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna
  5. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky
  6. Konferencia eFleet Day 2025 hlási posledné voľné miesta
  7. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje
  8. Realitný fond IAD IRF dosiahol historicky najvyššie zhodnotenie
  1. Katarína Brychtová: Každý nový začiatok je dobrý
  2. Šaca - centrum robotickej chirurgie na východe Slovenska
  3. Kondičný tréner: Motivácia na zmenu nestačí
  4. Najlepšia dovolenka s deťmi pri mori: Kam letieť z Košíc?
  5. Na koho myslíš, keď si pripínaš narcis?
  6. Domácnosti pozor, od júla sa mení výpočet poplatkov za elektrinu
  7. Na Marka oharka do jarka
  8. Najlepšie okamihy svojho života zachytené s HONOR 400 Lite
  1. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna 19 402
  2. Domácnosti pozor, od júla sa mení výpočet poplatkov za elektrinu 18 333
  3. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme 8 683
  4. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov 8 399
  5. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje 8 242
  6. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok 4 198
  7. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 3 594
  8. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky 3 484
  1. Radko Mačuha: Slavín nieje Slovenská socha Slobody.
  2. Eva Záhorská: Katastrofa menom Slintačka a krívačka
  3. Aleksander Prętnicki: Bratislavský Expres - Vlna tieňov
  4. Adrián Néma: Kde zmizla láska?
  5. Dušan Piršel: Vojna je ničota a strata ľudskosti
  6. Ondřej Havelka: Nahé dredaté krásky, ultimátní svoboda a posvátné konopí. Rastafariánství v JAR
  7. Ján Škerko: Sedem minút v nebi. Čo sa to včera stalo
  8. Jozef Pivarník: Breaking News z Koaličného Pieskoviska: Kapitán Danko Vytiahol Formičky a Hrozí Odchodom (Zase)
  1. Matej Galo: Záhady o pôvode slintačky a krívačky odhalené 105 885
  2. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku. 79 381
  3. Rado Surovka: Raši dostal padáka 77 382
  4. Rado Surovka: Ficove Amater Airlines dopravili na Slovensko slintačku 20 739
  5. Miroslav Daniš: Pec nám spadla, pec nám spadla, ktože nám ju postaví 14 372
  6. Martin Ondráš: Piate ohnisko nákazy SLAK - skutočná pravda 12 668
  7. Otilia Horrocks: Odporné, príšerné, drzé, nechutné 10 966
  8. Viktor Pamula: S Ruskom na večné časy a nikdy inak 8 726
  1. Radko Mačuha: Slavín nieje Slovenská socha Slobody.
  2. Tupou Ceruzou: Businessman
  3. Marcel Rebro: Rusi bombardujú energetickú infraštruktúru, Slováci elektrifikujú ukrajinské zákopy
  4. Radko Mačuha: Fico a Neveriaci Tomáš.
  5. Jiří Ščobák: Investovanie vs. hazard: Aké hry hráme? Kedy hazardujeme, namiesto toho, aby sme investovali?
  6. Věra Tepličková: Spevy sobotné alebo Vybrala sa Martina na púť priamo do Ríma
  7. Tupou Ceruzou: Transakčná daň
  8. Post Bellum SK: Oslobodenie Bratislavy – boj za cenu stoviek životov
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
  1. Radko Mačuha: Slavín nieje Slovenská socha Slobody.
  2. Eva Záhorská: Katastrofa menom Slintačka a krívačka
  3. Aleksander Prętnicki: Bratislavský Expres - Vlna tieňov
  4. Adrián Néma: Kde zmizla láska?
  5. Dušan Piršel: Vojna je ničota a strata ľudskosti
  6. Ondřej Havelka: Nahé dredaté krásky, ultimátní svoboda a posvátné konopí. Rastafariánství v JAR
  7. Ján Škerko: Sedem minút v nebi. Čo sa to včera stalo
  8. Jozef Pivarník: Breaking News z Koaličného Pieskoviska: Kapitán Danko Vytiahol Formičky a Hrozí Odchodom (Zase)
  1. Matej Galo: Záhady o pôvode slintačky a krívačky odhalené 105 885
  2. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku. 79 381
  3. Rado Surovka: Raši dostal padáka 77 382
  4. Rado Surovka: Ficove Amater Airlines dopravili na Slovensko slintačku 20 739
  5. Miroslav Daniš: Pec nám spadla, pec nám spadla, ktože nám ju postaví 14 372
  6. Martin Ondráš: Piate ohnisko nákazy SLAK - skutočná pravda 12 668
  7. Otilia Horrocks: Odporné, príšerné, drzé, nechutné 10 966
  8. Viktor Pamula: S Ruskom na večné časy a nikdy inak 8 726
  1. Radko Mačuha: Slavín nieje Slovenská socha Slobody.
  2. Tupou Ceruzou: Businessman
  3. Marcel Rebro: Rusi bombardujú energetickú infraštruktúru, Slováci elektrifikujú ukrajinské zákopy
  4. Radko Mačuha: Fico a Neveriaci Tomáš.
  5. Jiří Ščobák: Investovanie vs. hazard: Aké hry hráme? Kedy hazardujeme, namiesto toho, aby sme investovali?
  6. Věra Tepličková: Spevy sobotné alebo Vybrala sa Martina na púť priamo do Ríma
  7. Tupou Ceruzou: Transakčná daň
  8. Post Bellum SK: Oslobodenie Bratislavy – boj za cenu stoviek životov

Už ste čítali?

SkryťZatvoriť reklamu