Vodiči ostali zaseknutí medzi závorami na železničnom priecestí

Prípad sa našťastie neskončil tragicky.

Autá ostali zakliesnené medzi rampami.Autá ostali zakliesnené medzi rampami. (Zdroj: Vodič Marek (Facebook: Prenajom Prenajmem))

KYSUCE. Pondelok v ranných hodinách mohlo dôjsť k nešťastiu. Vodiči, ktorí prechádzali cez železničné priecestie pri uhoľných skladoch v Kysuckom Novom Meste totiž nerešpektovali svetelnú signalizáciu.

Počas prejazdu sa závory zatvorili a autá ostali zakliesnené na železničnej trati. Celý incident opísal vodič Marek, ktorí to všetko videl. Podľa jeho slov autá pravidelne ignorujú semafor.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

"Deje sa to každý deň. Závory idú hore, ale svetlo stále bliká. Ľudia aj tak začnú prechádzať. Na priecestie vošlo viac áut za sebou, avšak závory sa začali zatvárať. Jeden vodič ostal medzi nimi, druhému pristála závora na aute."

SkryťVypnúť reklamu

Ako Marek dodáva, nikomu sa nič nestalo. Vlak mal dostatok priestoru, aby prešiel. Závory sa potom otvorili a vodiči pokračovali v jazde.

Súvisiaci článok Muž sa vracal z baru, prebral sa v kontajneri Čítajte 

Stanovisko polície

Policajti v rámci Žilinského kraja v snahe predchádzať dopravným nehodám na železničných priecestiach pravidelne vykonávajú preventívne aktivity s cieľom informovať účastníkov cestnej premávky o pravidlách bezpečného prejazdu a prechodu cez železničné priecestia.

"Upozorňujeme aj na skutočnosť, že pri prechádzaní cez zabezpečené priecestie je potrebné riadiť sa svetelnou signalizáciou. Ak na semafore striedavo blikajú červené svetlá doplnené o typický zvuk, užívateľ priecestia už nesmie naň vchádzať, aj keď závory ešte nie sú spustené. Vozidlá a osoby, ktoré sa na ňom nachádzajú, ho musia okamžite opustiť," informuje žilinská krajská policajná hovorkyňa Gabriela Kremeňová.

SkryťVypnúť reklamu

V prípade nehody, poruchy či mimoriadnej situácie na priecestí je potrebné urýchlene kontaktovať tiesňovú linku 112 alebo 158, oznámiť čo sa stalo a zároveň uviesť aj jedinečné identifikačné číslo, ktoré sa nachádza na zadnej strane výstražného kríža.

Vlaky

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na My Kysuce

Komerčné články

  1. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby
  2. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo
  3. Za dovolenkové škody vyplatila Allianz o 41 percent viac
  4. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  5. Inšpirujte sa tajomstvom najšťastnejších krajín sveta
  6. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete?
  7. Letný literárny výber vložený v denníkoch SME a Korzár
  8. Sviatočný Devín otvárame pre všetkých
  1. Stanovisko LESY Slovenskej republiky, š. p.
  2. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby
  3. Apartmány pri mori nie sú len pre smerákov. Kde nájdete lacné?
  4. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo
  5. Za dovolenkové škody vyplatila Allianz o 41 percent viac
  6. Takto má vyzerať dostupný biznis notebook
  7. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  8. Tajomstvo najšťastnejších krajín sveta
  1. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby 7 348
  2. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete? 5 075
  3. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto? 3 885
  4. Črevné problémy, pohlavné choroby či poškodenie kože 3 819
  5. Apartmány pri mori nie sú len pre smerákov. Kde nájdete lacné? 3 391
  6. Ako často treba čistiť fasádu? Niektoré si vystačia samy 2 797
  7. Nízke úspory a dôchodky? Tieto 3 faktory ovplyvnia Slovensko 2 438
  8. Sviatočný Devín otvárame pre všetkých 2 122
  1. Pavol Burda: Neutralita, ako ekvivalent pozývacieho listu
  2. Elena Antalová: Pamodaj šťastia, lavička
  3. Anna Miľanová: Moje kompozície z jarnej prechádzky...
  4. Adam Mokráň: Civilizovaní barbari
  5. Adriana Mahdalová: Bol raz jeden bohatý človek, ktorý pred chudobou zatváral oči
  6. Martin Kresák: Meniče, ktoré nespolupracujú. Ako môžu solárne elektrárne zrútiť celú sieť? A ako sa to dá riešiť?
  7. Jozef Černek: Prečo si 5. júla pripomíname dvoch bratov zo Solúna? A čo to má spoločné s našou dnešnou Európou?
  8. Branislav Hláčik: Nedotknuteľná - kapitola 16
  1. Ivan Čáni: Všetci držme huby a nechajme Roberta Fica pracovať! Lebo len on JEDINÝ vie, čo je najlepšie. 26 853
  2. Janka Bittó Cigániková: Cirkev na gynekológii? Žiaľ, Cigániková nepreháňala 19 321
  3. Michael Achberger: Prestaňte držať diéty! Týchto 7 návykov vám predĺžia život aj zlepšia postavu 17 968
  4. Dušan Koniar: V roku 1989 mala ČSSR 3315 vlastných tankov 10 317
  5. Janka Bittó Cigániková: Zdravotníctvo má liečiť, nie financovať cirkev 7 338
  6. Radko Mačuha: Auto pre ministerku Šimkovičovú. 6 307
  7. Vladimír Bojničan: Z Devína sa stáva festival kléro-fašistických príšer 4 991
  8. Otilia Horrocks: Tzv. lokálpatrioti ukázali občanom prostredník. 4 368
  1. Radko Mačuha: Oslobodenie prichádza z Východnej.
  2. Věra Tepličková: Východná alebo Keď má orientácia na všetky štyri svetové strany trhliny
  3. Marcel Rebro: Nad Kyjivom znovu tma: keď rakety vyvracajú slovenské lži
  4. Roman Kebísek: Kuzmány, Radlinský, Štúr, Pauliny-Tóth chceli ruštinu ako spoločný jazyk Slovanov
  5. Post Bellum SK: Nicholas Winton zomrel pred desiatimi rokmi. Jeho príbeh zostáva inšpiráciou dodnes
  6. Roman Kebísek: Britka objavila hrob Adele Harms, modelky maliara Schieleho
  7. Věra Tepličková: Čím väčšia škola, tým lepšie výsledky...
  8. Radko Mačuha: Auto pre ministerku Šimkovičovú.
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
  1. Pavol Burda: Neutralita, ako ekvivalent pozývacieho listu
  2. Elena Antalová: Pamodaj šťastia, lavička
  3. Anna Miľanová: Moje kompozície z jarnej prechádzky...
  4. Adam Mokráň: Civilizovaní barbari
  5. Adriana Mahdalová: Bol raz jeden bohatý človek, ktorý pred chudobou zatváral oči
  6. Martin Kresák: Meniče, ktoré nespolupracujú. Ako môžu solárne elektrárne zrútiť celú sieť? A ako sa to dá riešiť?
  7. Jozef Černek: Prečo si 5. júla pripomíname dvoch bratov zo Solúna? A čo to má spoločné s našou dnešnou Európou?
  8. Branislav Hláčik: Nedotknuteľná - kapitola 16
  1. Ivan Čáni: Všetci držme huby a nechajme Roberta Fica pracovať! Lebo len on JEDINÝ vie, čo je najlepšie. 26 853
  2. Janka Bittó Cigániková: Cirkev na gynekológii? Žiaľ, Cigániková nepreháňala 19 321
  3. Michael Achberger: Prestaňte držať diéty! Týchto 7 návykov vám predĺžia život aj zlepšia postavu 17 968
  4. Dušan Koniar: V roku 1989 mala ČSSR 3315 vlastných tankov 10 317
  5. Janka Bittó Cigániková: Zdravotníctvo má liečiť, nie financovať cirkev 7 338
  6. Radko Mačuha: Auto pre ministerku Šimkovičovú. 6 307
  7. Vladimír Bojničan: Z Devína sa stáva festival kléro-fašistických príšer 4 991
  8. Otilia Horrocks: Tzv. lokálpatrioti ukázali občanom prostredník. 4 368
  1. Radko Mačuha: Oslobodenie prichádza z Východnej.
  2. Věra Tepličková: Východná alebo Keď má orientácia na všetky štyri svetové strany trhliny
  3. Marcel Rebro: Nad Kyjivom znovu tma: keď rakety vyvracajú slovenské lži
  4. Roman Kebísek: Kuzmány, Radlinský, Štúr, Pauliny-Tóth chceli ruštinu ako spoločný jazyk Slovanov
  5. Post Bellum SK: Nicholas Winton zomrel pred desiatimi rokmi. Jeho príbeh zostáva inšpiráciou dodnes
  6. Roman Kebísek: Britka objavila hrob Adele Harms, modelky maliara Schieleho
  7. Věra Tepličková: Čím väčšia škola, tým lepšie výsledky...
  8. Radko Mačuha: Auto pre ministerku Šimkovičovú.

Už ste čítali?

SkryťZatvoriť reklamu