BRATISLAVA/KYSUCE. Spoločnosť Schaeffler dlhodobo patrí medzi najlepších zamestnávateľov na Slovensku. Po minuloročnom striebre v prestížnej ankete Najzamestnávateľ ovládol kategóriu automobilový priemysel a odniesol si zlato.
O víťazoch tohto ročníka rozhodli hlasy zamestnancov nominovanej spoločnosti, externej verejnosti, a tiež audit odbornej poroty zameraný na aktivity na podporu zamestnávateľskej značky. Hlasovanie prebiehalo od 1. októbra do 15. decembra 2024.
Anketu Najzamestnávateľ, ktorá má za cieľ hodnotiť popularitu zamestnávateľov na Slovensku a vytvárať tak relevantný rebríček najatraktívnejších firiem, už neuveriteľných 13 rokov organizuje známy portál profesia.sk. (spoločnosť Alma Career)
„Cieľom je priniesť reálny pohľad uchádzačov i potenciálnych zamestnancov na Slovensku na to, ako vnímajú firmy, ich benefity a imidž,“ uviedla spoločnosť Alma Career.

„Naším cieľom je vytvárať prostredie, v ktorom sa ľudia cítia dobre, motivovane a majú priestor na svoj profesijný aj osobnostný rast. Toto ocenenie vnímame ako potvrdenie, že to robíme správne. Veľké ďakujem patrí našim zamestnancom a zamestnankyniam v Skalici, Kysuckom Novom Meste a Žiline, ktorí svojím úsilím robia zo Schaeffleru výnimočné miesto,“ povedala Elena Kolínková, riaditeľka ľudských zdrojov Schaeffler Slovensko.
Spoločnosť Schaeffler pôsobí na slovenskom trhu už viac ako tridsať rokov a zamestnáva viac ako osem tisíc ľudí, ktorí pracujú na zaujímavých inováciách vo výrobných závodoch v Kysuckom Novom Meste a v Skalici.

Na Kysuciach otvoril aj jedinečné výskumné a vývojové centrum pre elektromobilitu a automatizované systémy podvozkov.
Medzi firemné hodnoty patrí stabilita, rešpektujúca firemná kultúra a pestrá ponuka benefitov. Zamestnanci oceňujú školenia, jazykové kurzy, odborný mentoring alebo možnosti kariérny rastu.
Okrem nadštandardnej zdravotnej starostlivosti vo vlastných zdravotných strediskách môžu zamestnanci využívať služby maséra ako aj rôzne prednášky na podporu duševného zdravia. Veľkej obľube sa tešia aj letné zážitkové tábory pre deti zamestnancov alebo podpora športu či dni otvorených dverí.

Vyhlasovateľ ankety spoločnosť Alma Career uviedla, že najčastejšími dôvodmi hlasovania za daného zamestnávateľa bol kolektív a ľudia.