
Sú takí, ktorí by pred kľúčenkami, podobienkami či plagátikmi dali prednosť guľášu a pivu. Tak, ako to bolo kedysi. Najmä tí, ktorí predtým chodili na volebné mítingy v hojnom počte, sú nespokojní s terajším moderným priebehom predvolebnej kampane. Lebo je to tak, keď voľačo v kotle zavoňalo, a v pohári bolo „orosené“, hneď bol človek odovzdanejší, citlivejší a mal akosi bližšie ku kandidátovi. Že už potom takýto „konzument“ k voľbám neprišiel, bola vec iná. Ale kampaň – či ľudovo povedané „kortešačky“, si však v žiadnom prípade ujsť nenechali. Veď akoby to bolo prísť o atmosféru, keď si na svoje mohlo prísť nielen oko, ucho, ale aj žalúdok. Nedávno zavítali na Kysuce predstavitelia jednej z kandidujúcich strán. Istý potencionálny volič sa priblížil s čiapkou k jednému z nich s prosbou, aby mu prispel na živobytie. Oslovený kandidát ho však nechal odísť s dlhým nosom a odpoveďou, že peňaženku so sebou nenosí. Do čiapky mu vhodil svoju fotku. Doba naozaj ide dopredu, nielen guľáše a pivo sú minulosťou. Dnes politici už nenosia ani „hotovosť“. Majú totiž „kréditky“. ..