Aby uspokojil ich potreby vyrozprávať sa či poradiť o problémoch, ktoré sa týkajú obce, je im naporúdzi takpovediac dňom i nocou. Na internetovej stránke tejto kysuckej obce zriadil takzvanú „nástenku“. Prostredníctvom nej komunikuje s tou skupinou občanov, ktorí využívajú internet. Ako uviedol Miloslav Šulgan, sú to najmä mladí, ale často aj starší a imobilní občania.
Každému, kto má nejaký problém, stačí keď si „nakliká“ internetovú nástenku na stránkach Oščadnice a napíše svoju pripomienku, otázku či problém. Starosta mu čoskoro, tiež prostredníctvom „nástenky“ odpíše. A tak sa môžete dozvedieť, kedy bude dokončený cykloturistický chodník, alebo či je v obci nejaká pracovná príležitosť. Jednoducho všetko, čo Oščadničanov, no nielen ich, zaujíma. „Tento spôsob sa veľmi osvedčil. Hlavne imobilní a tiež časovo zaneprázdnení občania si ho pochvaľujú,“ dodáva starosta.