h podmienkach, s ktorými sme sa na trati museli popasovať.Na trati, ktorá bola dlhá osem kilometrov, boli vytvorené umelé, ale aj prírodné prekážky v podobe betónovej vodnej priekopy, so strmými kamennými výjazdmi a zjazdmi hustým lesíkom, s množstvom zákrut medzi stromami, no aj motocrosová trať, na ktorej boli vybudované nepríjemné dvojmetrové skoky, ktoré sa volajú ťavie hrby.
Tiež sme sa trápili na dobré známych poukladaných pneumatikách z kamiónov,“ opísal podrobne náročnú trať Rudolf Tomala, ktorý so svojimi spolupretekármi skončil na prvom mieste. Aj keď enduráci tento preteky zahrnuli do svojho bohatého programu narýchlo a nečakane, neľutujú, veď z Ostravy si odviezli ten najcennejší kov. „Štartovali sme v triede hobby v zmiešaných dvojiciach. Pavol Gajdoš už od štartu viedol dobrých sto metrov skupinu jazdcov a tak som spolu s ním skončil na prvom mieste. Systém jazdenia spočíval v odovzdávaní čipu po odjazdení jedného alebo dvoch kôl. Podľa uváženia a sile každej dvojice. V úlohe mechanika sa výborne ukázal P. Mikolaj a tiež nám pomohla prítomnosť tímovej fotografky Zuzky Dubačovej,“ ukončil Rudol Tomaľa.