Zabúdame na to, že si potrebujeme oddýchnuť. Robíme od rána do večera, naháňame peniaze, zabúdame aj na svoje deti. Kedysi sa rodičia úplne inak venovali svojim deťom, ako my dnes. Zabúdame na seba a svoje potreby až pokiaľ nás nezastaví naše telo," hovorí masérka Katarína Žilinčárová. Podľa jej slov každému vyhovuje iný spôsob relaxovania. Niekto počúva hudbu, iný dáva prednosť debate pri káve, či hlučnej zábave.
"Najviac bolesti sa ukladá medzi lopatkami. Väčšinou prídu zákazníci, ktorých bolí chrbát, alebo si to myslia. Pritom to môže prameniť z niečoho úplne iného. Keď vyskúšajú napríklad masáž nôh, alebo chodidiel, až potom zistia, že to má tiež efekt a je to oveľa lepšie ako masáž chrbta. Musia si to vyskúšať. Pokiaľ nevyskúšajú, tak budú chodiť len na ten chrbát." Klientelu na masážach tvoria väčšinou podnikatelia, ktorí pracujú celé dni a vyčlenia si niekoľko hodín na oddych. Tí si to môžu najviac dovoliť po finančnej stránke. Ale nielen oni. "Máme aj stálu klientelu. Niektorí chodia každý týždeň, alebo každý druhý týždeň. Hneď na prvýkrát sa nedá pomôcť.
Mám aj zákazníkov, ktorí sú doslova "závisláci". V masérskej škole chcem dať viacerým ľuďom šancu, aby mohli zistiť, aký je dotyk dobrý. Bojíme sa navzájom sa dotýkať. Keď si zoberiete, ako sa matka stará o svoje dieťatko. Aký je tu dôležitý dotyk, keď sa ním hrá, keď ho natiera, atď. Takisto dôležitý je aj očný kontakt," pokračuje Katarína Žilinčárová. O záujemcov vo svojej škole nemá núdzu. "Niekto cíti, že to chce robiť. Iný sa začne učiť a až potom zistí, že má talent a rozvíja ho. Keď pozorujem ľudí pri práci, dokážem rozpoznať, kto to v rukách má a kto sa to chce len naučiť, aby sa mohol niečím živiť," dodáva Katarína Žilinčárová. Ako v každej oblasti, aj tu platí, že najšikovnejší sa uchytia. Ostatní musia skúšať, potom uvidia, či sú s nimi zákazníci spokojní, alebo nie.