j poisťovni, ústredie „Hotline„, horúca linka, na ktorej pracovníci oddelenia kontroly a sťažností zaznamenávajú v určených dňoch sťažnosti občanov. Do začiatku mája 2003 sa obrátilo na túto linku celkom 277 občanov. Zaujímali sa o poberanie rodičovského príspevku, o materskej dovolenke, odvodoch zamestnávateľov, dávok sociálnej pomoci a iné, ktoré mali charakter sťažností. Občania, ktorí sú z akýchkoľvek dôvodov nespokojní či už s prácou pracovníkov ústredia a pobočiek , ich neochotou, zlým prístupom, alebo sú presvedčení o nesprávnosti vybavovania svojich záležitostí, môžu zavolať vždy v utorok a vo štvrtok v čase od 09.00 hod. do 12.00 hod. na tel. číslo O2/59 248 482. Treba len veriť, že sťažnosti budú kladne vybavené k spokojnosti občanov. (vk)