ernou, proklientsky orientovanou inštitúciu. Samotný charakter organizácie ako verejnoprávnej inštitúcie už naznačuje, že okrem iných činností jej daných zákonom, má predovšetkým slúžiť občanom. A práve snaha výjsť občanom v ústrety bola motiváciou pre Sociálnu poisťovňu, aby zriadila tzv. HOTLINE – horúcu linku. Občania, ktorí sú nespokojní či už s prácou pracovníkov ústredia a pobočiek, ich neochotou, zlým prístupom, alebo sú presvedčení o nesprávnosti vybavovania svojich záležitostí, môžu zavolať vždy v utorok a vo štvrtok v čase od 09.00 hod. do 12.00 hod. na bratislavské telefónne číslo 02/59248482. Na tomto čísle budú pracovníci z oddelenia kontroly a sťažností Sociálnej poisťovne
- ústredie, ktorí sťažnosti občanov preberú a zaevidujú. Pracovníci vybavujú predovšetkým podania, ktoré prídu na adresu Sociálnej poisťovne v písomnej forme, alebo elektronickou poštou. Samozrejmosťou je, že zamestnanci venujú rovnakú pozornosť aj telefonickým a anonymným podaniam, pričom každé starostlivo prešetrujú. (vk)