Trasa sa dá zmeniť, treba len chcieť, sme písali o snahe firmy JOKO, aby sa plánovaná stavba uskutočnila, ide však len o preloženie podporných bodov (stĺpov) č. osem a deväť. Termín zmeny bol naozaj „šibeničný„ a tak nás zaujímalo, či aktivita Jozefa Kondeka nevyšla nazmar. „Som rád, že došlo k dohode. Vysokonapäťové stožiare sú preložené, postavené tak, ako požadovali občania. Generálny riaditeľ železníc dal osobný prísľub primátorovi mesta Ing. Jozefovi Pohančeníkovi, že do troch rokov budú prekáblované. Považujem to za úspech aj petičného výboru. Odblokovali sa pozemky, ktoré môžu byť využité na iné účely. Naša firma pomohla aj mechanizmami. Za krátky čas (19dní) sme dokázali niečo, čo považujem za historický úspech. Škody, ktoré by vznikli podľa pôvodného zámeru, by už nikto neodstránil. Ukázalo sa, že keď sa chce a je vôľa, dá sa veľa napraviť alebo zmeniť,„ povedal pre Kysucké noviny Jozef Kondek. (vk)