Piatok, 13. december, 2019 | Meniny má Lucia

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Vodiči sú pobúrení, za 15 km úsek musia zaplatiť diaľničnú známku (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 4 > >>

Hodnoť

 

Trochu nechápem to pobúrenie - však diaľničnú známku treba mať aj na 15km úseku R1 medzi Zvolenskou Slatinou a Kriváňom, na 20 km úseku D1 medzi Košicami a Prešovom, na 10 km úseku D1 medzi Turanami a Vrútkami...Prečo by mali platiť iba nákladné autá a osobné nie? Však nikto nikoho nenúti tú cestu používať, môžu jazdiť zadarmo po okresnej ceste...čo sú toto za hlúpe články a názory?
 

...

Tiež nechápem. Najprv nadávajú, že im cez dediny stále jazdia kamióny a keď to už konečne nejako vyriešia, tak zase nadávajú.
 

 

blbost. cez skalite nikdy kamiony nejazdili
 

v kontexte nedokoncenej

siete Dialnic to chapem, ale to plati pre cele SK.

Vladnutie SMERU a SNS vystavbu dialnic neurychlilo. Kysucania zasadne neverte slubom koalicnych politikom a svoje poburenie vyjadrit vo volbach do NR SR v roku 2020.
 

 

Tiez som na zaciatku nechapal, preco by nemali platit.

A teraz sa dozvedam, ze to je len polovicny profil, takze dialnica sa to vola len na papieri. Za to by skutocne platit dialnicnu znamku nemali.
 

 

Rozdiel vidim v tom, ze toto je dialnica v polovicnom profile, cize v podstate lepsia cesta prvej triedy. Polprofily na R2 su, pokial viem, bez poplatku.
 

 

To je predsa irelevantné, koľko pruhov tá cesta má. Je to drahá obchádzka dedín a tak kto chce komfortne a rýchlo do Poľska, musí mať známku. Alebo zadarmo ako po starom. Dvojpruh tam nebude potrebný najbližších 30 rokov! Je len správne, že za použitie diaľnice sa platí. Buďme radi, že nemáme francúzsky, alebo chorvátsky systém platieb od prejazdeného kilometra. To by boli náklady. A nie symbolická 50€ ročný poplatok. Pri ceste do F ma prejazd talianskych diaľníc stál jednosmerne 68€ !!! To isté nazad. Tak Slovač nevyplakávaj nad hlúposťami!
 

 

Podla Tvojej logiky by mal byt spoplatneny aj napr. obchvat Trnavy. Je to prakticky rychlostna cesta v polprofile s jedinou urovnovou krizovatkou, ostatne su mimourovnove. Ostatne parametre rovnake ako polprofil R. Preco ho nespoplatnit? Preco nespoplatnit polprofily na R2?
 

 

ano, aj to by mali spoplatnit
Vieden to tak ma a nikto nehundre, proste zaplatit a nespekulovat
lebo to je take slovenske, spekulovat a neplatit a nech to niekto iny zaplati
 

 

Urcite mi vies povedat cislo spoplatnenej dvojpruhovej cesty vo/pri Viedni. Ak si si pri citani mojho prispevku pomylil Trnavu s Bratislavou, tak sme zajedno. Dialnicne obchvaty v plnej konfiguracii (aspon 2+2) by som kludne spoplatnil.
 

 

skusil si najst spoplatnene useky vo Viedni? neskusil, inak by si sa nepytal
 

 

Skusil a nenasiel som ziadnu dvojpruhovu cestu, na ktoru by bola potrebna znamka. Preco nepovies, ktora to je, ak nejaku poznas?
 

 

napr. toto
das si do GG Autobahn Südosttangente Wien
de.wikipedia.org/wiki/Autobahn_S%C3%BCdosttangente_Wien
niekde to ma 4pruhy, niekde 2, niekde 3
to je jedno - pruhy aj tak nema siroke ako na dialnici, mozes aj tak niekde max 60, inde max 80 ist
 

 

Stale neviem, ci si rozumieme. Prezrel som si ten usek cely a nikde tam nevidim menej ako dva pruhy v jednom smere, ale na vacsej casti su tam tri. Takze u mna je to uplne OK dialnica, v najhorsom pripade na urovni premalovanej BA-TT.
Tu ale debatujeme o spoplatneni tzv. dialnice, v konfiguracii 1+1, t.j v kazdom smere len JEDEN jazdny pruh.
 

 

nie, to ty chces tak debatovat
viz reakcie inych ludi, ze aj obchvat obce, rychlostna cesta cez mesto a podobne patvary je v pohode ak sa zaradia pod "dialnicnu znamku", ty chces len cisto za dialnice platit v nejakom tvojom vopred myslenom tvare
 

 

Podla mnohych prispevkov sa mi zda, ze skor je slovenske platit za cokolvek. Vrchnost povedala, ze je to dialnica? Aj ked sa neda predbiehat, obmedzena rychlost a celkovo parametrami blizsie k ceste prvej triedy? Az sa mi vynara scena s bicikom z Pacha.
 

 

A ked spominas chorvatske dialnice, urcite vies, ze mimo letnej sezony su prakticky prazdne. Pre domacich su drahe. Nemyslim si, ze toto je spravna cesta.
 

 

Ja tiež nechcem chorvátsky systém. Tento doterajší mi vyhovuje. Je lacný. A vodič má na výber. Nikto ho nenúti jazdiť diaľnicou. Ani si kupovať ročnú známku ako Švajčiari, keď sa niekto chce vyterigať raz za rok z valalu na výlet.
 

 

Vo vsetkom suhlasim okrem jedneho - dvojpruhova cesta s problematickym predbiehanim, obmedzenou rychlostou nie je dialnica. Ak niekto tvrdi, ze kapacitne staci a dlho bude, ja vravim ok, ale mali tam teda postavit normalnu cestu prvej triedy s obchvatmi. Problem je v tom, ze sucasna cesta prvej triedy nesplna poziadavky na cestu prvej triedy.
 

 

svajciari sice maju len rocnu dialnicnu, ale je lacnejsia ako nasa a ich dialnice su na ovela vyssej urovni nez nase...takze win win
 

1 2 3 4 > >>

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Už ste čítali?